I'm yours

ひとりごとのやうに

❁Jason mraz❁




私のブログのタイトルな、

めちゃくちゃ好きな曲の名前やねん(ありがち)



https://m.youtube.com/watch?v=EkHTsc9PU2A



曲調も声も好きやし、歌詞がすごいhappy\( ¨̮ )/♡


こんなこと言われたいなーーとか思っちゃう😛



-----------------------------------------------------




Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
Now I'm trying to get back

君にはやられちゃったよ この気持ち君にはバレバレなはず
落ち着こうとしたけど 君がホットすぎて溶けちゃったよ
本当にはまったみたい
今僕は元に戻ろうと必死

Before the cool down run out
I'll be giving it my bestest
And nothing's gonna stop me but divine intervention.
I reckon, it's again my turn
To win some or learn some.

冷静さを失ってしまう前に
全力をつくすつもりだよ
僕を止められるのは神様くらいしかいないな
これは僕に与えられた
何かを得て学ぶためのチャンスだと思うんだ

But I won't hesitate
No more, no more.
It cannot wait,
I'm yours.

だからもうためらったりしない
そんなの昔の僕だ
もうじっとしてるなんて無理だから
僕は君のものだよ

Well, open up your mind and see like me,
Open up your plans and damn you're free.
Look into your heart and you'll find love, love, love, love.
Listen to the music of the moment, people dance and sing, we're just one big family
And it's our God-forsaken right to be loved, loved, loved, loved, loved

僕と同じように心を開いてみてよ
予定も空っぽ ほら君も自由になれる
心を覗いてみて そしたらそこに愛を見つけられるはず
みんなが踊って歌いだす そんな音楽を聞こう 僕らは一つの大きな家族
愛されるのは神様にでさえ見捨てられた僕らの権利なんだよ

So I won't hesitate
No more, no more.
It cannot wait,
I'm sure.
There's no need to complicate.
Our time is short.
This is our fate,
I'm yours.

だからもうためらったりしない
そんなのおしまい
待ってなんてられないから
確かに感じるんだ
複雑にする必要なんてない
残された時間は短いんだ
これは運命だよ
僕は君のものだ

Do you want to come on, scootch on over closer, dear
And I will nibble your ear

近づいて?お尻をこっちに近づけて ほら
君の耳を口にくわえるよ

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
But my breath fogged up the glass
And so I drew a new face and I laughed.

かなり長い間 鏡の前 舌ばかり見てて
前のめりになって もっとちゃんと見ようとしたけど
今度は息で鏡が曇っちゃった
だからそこに顔を描いて笑ったよ

I guess what I'll be saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanities and just go with the seasons.
It's what we aim to do.
Our name is our virtue.

僕が言いたいのは これ以上いい理由に巡り合えることはないってこと
虚しさから抜け出して 季節に身を任せて生きるんだ
それこそが僕たちが目指してるもの
僕らの名前 そのものでさえ美しい

But I won't hesitate
No more, no more.
It cannot wait,
I'm yours.

だからためらうのは終わりにしよう
これからそんなの一切なし
待ってなんていられないから
僕まるごと君のもの

Well, open up your mind and see like me,
Open up your plans and damn you're free.
Look into your heart and you'll find that the sky is yours.
So please don't, please don't, please don't...
There's no need to complicate.
'Cause our time is short.
This oh, this oh, this is our fate.
I'm yours.

僕と同じように心を開いてみてよ
予定も空っぽ ほら君も自由になれる
心を覗いてごらん この空全部君のものだって気づくはず
だからお願い どうかお願いだから
深く考え込まないで
だって残された人生短いんだから
これは運命だよ
僕まるごと君のもの

Oh, I'm yours
Oh, I'm yours
Oh, oh,
Baby, do you believe, I'm yours?
You best believe, you best believe, I'm yours.

すべてを捧げるよ
僕は君のもの
ねえ信じてくれる?僕は君のものだって
信じた方がいいと思うな 僕は君のものだよ